Mys tider

Jag är verkligen en sommar-människa. Jag älskar sol, värme och bad. Har aldrig varit ett fan av vinter, snö och kallt, men jag älskar ändå mysigheten som kommer med mörker. Att tända en brasa, krypa ner under täcket och kolla på en film med gott samvete, utan att behöva känna att jag måste gå ut. Vi har alltid haft öppenbrasa i vårt hus, så länge jag levt i alla fall, men vi har egentligen aldrig använt den så mycket. Men för två/tre år sedan började vi använda den på eftermiddagar och kvällar under vinter tid. Det är verkligen så otroligt mysigt, hela familjen samlas liksom runt brasan och vi är alla tillsammans. Även om jag gör mitt och Filippa sitt, pappa kanske lagar mat och mamma läser någon bok så är vi ändå tillsammans, och jag måste säga att jag tycker det är jättemys. Så om ni har öppenbrasa hemma tycker jag verkligen ni borde ta vara på den, för jag älskar våran. 
Tog bilden från mammas instagram, där av ramen haha. Puss å kram
Kommentera inlägget här: