En drömresa

Något av det bästa jag vet är att resa och uppleva nya saker. Det är inte mycket jag vet om hur jag hoppas att min framtid ska bli, men jag vet att resor är något som kommer vara viktigt för mig. Så länge jag lever och orkar vill jag se och lära mig nya saker. Jag älskar att saker och ting är så olika i olika delar av världen och jag vill uppleva så många olika kulturer och sätt att leva som jag bara kan.
Att resa är för mig att ta vara på sin tid. Att resa för mig är att ta vara på sina pengar på bästa sett. Att resa för mig är att skapa minnen man aldrig kommer att glömma. Att resa för mig är att leva.
  Jag vill hitta ett ställe som är unikt från alla andra, ett ställe som ger mig rysningar. Jag vill hitta ett paradis, så som jag föreställer mig det. Ett drömresemål som jag har är Bora Bora, där verkar allt så extremt vackert och underbart, Bora Bora kan bli mitt paradis och någon dag ska jag åka dit med den jag älskar. 
Kommentera inlägget här: