❥ups

Kan inte riktigt hålla mina pengar i styr, ända sedan jag upptäckte hur lilla dosan från Nordea funkar klickar jag hem massa roliga saker nästan hela tiden känns det som. Denna dag lite Victorias Secret prylar som jag länge har hållt lite koll på. Dock från en svensk sida eftersom jag inte kunde beställa just de sakerna jag ville ha ifrån Victorias Secrets officiella hemsida. Men jag är glad ändå, tss. 
Kategori:
Morsan:

Hmm ja, hoppas att du leker med budget sidan också :)

Svar: tss hahaha, klart jag gör..!
♥ feliciaisabelle ♥

hannah:

Haha gogo Nettan!!
tycker jag känner igen det där, internetdosan är livsfarlig... och ens bästa vän ibland! Du ser ju bara alla skor jag klickar hem hela tiden, jätte gay! Vilken sida beställde du detta ifrån?

Svar: haha farligt att mammi läser bloggen ibland.. ifrån nordicfeel.se finns massa kul grejs där! haha
♥ feliciaisabelle ♥

Kommentera inlägget här: