Torsdag

Idag har varit en väldigt lugn och skön dag. Fick sluta en 40 minuter tidigare vilket va jätte skönt! Hade mitt svenskatal idag, ett hyllningstal till min syster. Det är skönt att ha det avklarat! Har även gjort klart my "first draft" i engelskan och det känns bra. Hade egentligen behövt städa mitt rum och garderoben men har så extremt ont i huvudet så skippar nog det. Tror nästan jag har fått migrän. Jag har ofta haft ont i huvudet senaste månaden och läste på lite symtomer och några av dom passade tyvärr in haha... Ska gå till skolsköterskan och kolla upp det, för orkar inte gå runt och ha ont i huvudet hela tiden. Blir en tidig natt för mig ikväll, ska äta och be mamma om lite massage sen sova. Så vi hörs imorgon!
Puss
Kajsa Svantesson:

Hur länge har du & Philip varit tillsammans ? Ni är så fina ihop! & hut länge "dejtade" ni innan ni bestämde för att skaffa förhållande? Kom med lite tips för att ta första stegen? Massa kramar!!

Svar: Jag å Philip har varit tillsammans i nästan 7 månader snart. Vi var bara vänner i början och kände varan i ungefär ett halv år innan det blev något. Att ta första steget kan vara hur svårt som helst beroende på hur väl kan känner varandra och hur vågad man är. Men att prata lite extra med personen man tycker om, le mot honom eller henne när man möter blickar eller att till exempel snapa eller smsa lite extra om man inte riktigt vågar i verkligheten. Philip va den som tog dem första stegen av oss, så jag vet inte riktigt hur det känns haha. Hoppas du blir nöjd med detta, puss å kram :)
♥ feliciaisabelle ♥

Kommentera inlägget här: