Singapore & Bali

Medan vi här i Sverige krigar mot regn och blåst har min kära pojkvän i snart en vecka varit på mycket varmare och skönare breddgrader. Först var han i Singapore på formel 1 i några dagar och nu ska han vara i Bali i ungefär en vecka. Ungefär såhär lever han just nu. Dröm.   
Dem två sista bilderna här är ifrån Philips hotell. Just nu ligger han där och äter stora lyxiga frukttallrikar för 25kronor och är så nöjd med livet haha. Jag är så glad för hans skull, han älskar att resa och han är värd allt. Men måste också säga att det är lite jobbigt att han är så långt borta så länge, för jag saknar honom så mycket. 
 
Susanna Maria J:

Shit så fint! <3

Svar: Jaaa visst är det! :)
♥ feliciaisabelle ♥

Ricky P boy:

Bra och fint skrivit, men jag tror att avundsjuka liksom svartsjuka kan vara bra ibland; det kan fungera som en drivkraft till att kunna realisera något. Dock så håller jag med dig om att gällande sökandet efter att vara någon man inte är, är fel. Sökandet efter sig själv borde komma först, där kommer även som du säger självkänsla in.
Bra läsning! /ricky p

Svar: Jävla king
♥ feliciaisabelle ♥

Kommentera inlägget här: