Vad har hänt?

Hej gosisar sitter här nu med engelskaböckerna i hela sängen. MEN JAG PLUGGAR INTE, jag gör allt annat än att plugga. Tråkiga saker, världelösa saker, då förstår jag inte mig själv. Varför inte bara plugga istället men nej. Provet är imorgon, och jag har ingen aning. Blir så besviken på mig själv, kommer för sent, arbetar inte ett skit på lektionerna, ligger typ 4567803 sidor efter i matten. MEN inte gör jag nått åt det? Det är ett under att mina lärare står ut med mig. Jag har helt tappat det, ni vet tappat känslan. Tappat hugget, jag bryr mig inte längre. Det löser sig säkert ändå. Usch Felicia, ge dig nu. Jag tror jag behöver hjälp med det här, folk som tror på mig. Visar hur jag ska göra, förstår mig. Varje lektion är den samma, jag orkar bara inte. Jag vill inte bli en negativ människa, som klagar och är dötråk, för jag är verkligen inte det! Men ibland brister det. Nu brast det. 
 
/F 
pcp:

Du måste plugga! :P

Kommentera inlägget här: