1 månad till min dröm

Jag har haft en dröm så länge jag kan minnas. Att få åka dit allt är större och där allting lever dygnet runt. Där städer aldrig sover. Till landet där precis allt finns. Där det finns så mycket speciella och roliga ställen att åka till och människor att träffa. För mig är USA något extremt stort, något som är så långt bort ifrån vad jag egentligen är van vid. Ett ställe där mina drömmar finns men inget mer. Det är därför det är så sjukt för mig att jag ska få åka dit.
Om bara en liten bebis månad ska jag tillsammans med den finaste och bästa människan jag har åka till min dröm. Jag är så lycklig och jag längtar så jag dör. Att Philip, min kärlek, vill ta med mig dit gör mig så glad och tacksam.
Låt tiden gå fort...
Puss! 
Jennifer :

Åh vad roligt, kommer du vara borta länge?

Svar: Jaaa super kul! Vi är borta 10 dagar, kram!
♥ feliciaisabelle ♥

Kommentera inlägget här: