Min sommar

JUNI
Juni var en väldigt rolig månad med massa fest och galet umgänge! Det var liksom innan alla skulle åka iväg på sina egna håll. Jag hade riktigt kul och njöt varje sekund. Shopping var något jag också spenderade mycket tid på. Jag lärde mig också åka longboard och jag gjorde miniresor hit och dit i Sverige med mina sköna vänner. Jag hann också med lite jobb mellan allt skoj för att hålla plånkan stabil haha..? Jag solade så mycket jag kunde, försökte bygga upp en bränna. Gick väl så där men skönt var det! Midsommar i Halmstad får jag ju inte glömma heller! Samanfattningsvis var juni en väldigt bra månad med massa blandat skoj.
 
 
JULI 
Juli var också en väldigt bra månad. Dock jobbade jag ganska mycket så hade inte riktigt lika mycket tid till annat kul. Men så fort jag var ledig var jag iväg på nått roligt, jag försökte verkligen ta vara på den lediga tiden jag fick. Jag var i Spanien, i Magaluf. Och massa små resor hit och dit igen, Skåne, Halmstad, HighChaparall, Borås. Vi drog oss även ner till Falkenberg och Skrea för beackvolleyboll SM som vi också gjorde förra sommaren. Vi spelade inte dock, men ändå kul att titta på alla andra! 
AUGUSTI 
Augusti har vart väldigt lugnt än så länge. Bara glidit runt, jobbat å umgåtts med vänner. Helsingborg, Göteborg, Liseberg och shopping hann vi med innan skolan började. Jag fick också en överraskningsfest av världens bästa människor som jag dock redan har skrivit om, jag har fyllt år och verkligen njutit till max nu det sista innan skolan börjar.  Jag är nöjd med min sommar, lite jobb, häng, mys, fest, kaos, galet, lungan. Bra blandning, bra sommar! 
 
Bara tagga sommar14 nu. Sommar blir alltid bra även om det är dåligt haha, jag menar man behöver lite kaos för att verkligen ha riktigt hjärtligt roligt! Sommar är livet, älskar sommar, älskar människor. Försöker tagga upp för tvåan nu. Nukörvi?! 
Kategori:
Kommentera inlägget här: