några bekännelser är väl alltid kul?

Hatar players, vem gör inte det i och för sig.
Jag vill säga lyxbåtar i LA och Miami nån gång i livet. Fråga inte varför, för jag har ingen aning..
Jag hatar att använda kjol.
Jag älskar Maroon 5, OWL City, RMK & Toppen!
Hesa röster är sjukt härligt, inte hesa på grund av rök men allmänt hesa haha.
Miley Cyrus är för snygg.
Jag skulle gärna bli en Victoria's Secret modell, för alla dom är så galet sköna och underbara. Och jag hade gärna varit lika snygg som dem är, alla vill väl det? 
Jag ser upp till min kusin väldigt mycket och har alltid gjort. Så noob om du läser detta, jag älskar dig.
När jag var liten hoppades att jag skulle få barn när jag fyllde 16. Nu när jag är 16 kan dock inte förstå varför? Efterbliven unge....  
 
 
Kategori:
Hannah:

Åååååh sötis! Ibland kan jag faktiskt va en ganska bra förebild tror jag, och ibland inte! Så gör inte samma dumma misstag som jag, gör bara det jag gör bra ;) puss love you!!!!!

Kommentera inlägget här: